postuler maintenant
  • DE
  • FR
  • IT
  • EN
randstad
    • catégories
      • toutes les offres d'emploi
      • candidature spontanée
      • emplois temporaires
      • emplois permanents
      • emplois try & hire
      • emplois contractuels
      • emplois cross border
    • operational jobs
      • offres en industrie
      • offres en logistique
      • offres en production
      • offres dans le bâtiment
      • offres dans les soins & santé
      • offres en hôtellerie & gastronomie
      • offres dans le transport
      • autres offres d'emploi
      • offres en horlogerie
    • professional jobs
      • offres en administration
      • offres en RH
      • offres life sciences
      • offres en vente & marketing
      • offres en ingénierie
      • offres du secteur bancaire
      • offres en finance & comptabilité
    • digital jobs
      • offres en informatique
    • pour toi
      • carrière chez Randstad
      • avantages pour les talents
      • outils pour les candidats
      • candidature spontanée
      • talent blog
      • métiers de A à Z
      • cross border jobs
    • operational
      • industrie
      • logistique
      • production
      • bâtiment
      • soins & santé
      • hôtellerie & restauration
      • transports
      • autres
      • horlogerie
    • professional
      • administration
      • HR & Legal
      • ingénierie
      • life sciences
      • finance & comptabilité
      • vente & marketing
      • banque
    • digital
      • IT
    • services
      • demande de personnel
      • placement de personnel
      • outils RH
      • services gérés
      • externalisation
      • master vendor
      • cross border solutions
    • operational
      • industrie
      • logistique
      • production
      • aéroports
      • transport
      • horlogerie
      • bâtiment
      • hôtellerie & gastronomie
    • professional
      • administration
      • RH & juridique
      • ingénierie
      • life sciences
      • soins & santé
      • vente & marketing
      • banque
      • finance & comptabilité
    • enterprise
      • MSP
      • RPO
      • outplacement
    • digital
      • services des talents
      • global talent centers
      • managed solutions
    • thought leadership
      • contact
      • blog RH
      • employer branding
      • workmonitor
      • employer brand research
    • qui sommes-nous
    • filiales
    • contact
    • management
    • tendances rh
    • responsabilité & valeurs
    • histoire
    • talent blog
  • 0
randstad
    • catégories
      • toutes les offres d'emploi
      • candidature spontanée
      • emplois temporaires
      • emplois permanents
      • emplois try & hire
      • emplois contractuels
      • emplois cross border
    • operational jobs
      • offres en industrie
      • offres en logistique
      • offres en production
      • offres dans le bâtiment
      • offres dans les soins & santé
      • offres en hôtellerie & gastronomie
      • offres dans le transport
      • autres offres d'emploi
      • offres en horlogerie
    • professional jobs
      • offres en administration
      • offres en RH
      • offres life sciences
      • offres en vente & marketing
      • offres en ingénierie
      • offres du secteur bancaire
      • offres en finance & comptabilité
    • digital jobs
      • offres en informatique
    • pour toi
      • carrière chez Randstad
      • avantages pour les talents
      • outils pour les candidats
      • candidature spontanée
      • talent blog
      • métiers de A à Z
      • cross border jobs
    • operational
      • industrie
      • logistique
      • production
      • bâtiment
      • soins & santé
      • hôtellerie & restauration
      • transports
      • autres
      • horlogerie
    • professional
      • administration
      • HR & Legal
      • ingénierie
      • life sciences
      • finance & comptabilité
      • vente & marketing
      • banque
    • digital
      • IT
    • services
      • demande de personnel
      • placement de personnel
      • outils RH
      • services gérés
      • externalisation
      • master vendor
      • cross border solutions
    • operational
      • industrie
      • logistique
      • production
      • aéroports
      • transport
      • horlogerie
      • bâtiment
      • hôtellerie & gastronomie
    • professional
      • administration
      • RH & juridique
      • ingénierie
      • life sciences
      • soins & santé
      • vente & marketing
      • banque
      • finance & comptabilité
    • enterprise
      • MSP
      • RPO
      • outplacement
    • digital
      • services des talents
      • global talent centers
      • managed solutions
    • thought leadership
      • contact
      • blog RH
      • employer branding
      • workmonitor
      • employer brand research
    • qui sommes-nous
    • filiales
    • contact
    • management
    • tendances rh
    • responsabilité & valeurs
    • histoire
    • talent blog
postuler maintenant
  • DE
  • FR
  • IT
  • EN
    Loading...Loading...
  • candidats
    candidats
    • recherche d'emploi
    • postes temporaires et fixes
    • candidature spontanée
  • nos agences
    nos agences
    • trouver une agence
  • entreprises
    entreprises
    • recherche de personnel
    • specialisations
  • nos services
    nos services
    • operational talent solutions
    • randstad professionals
    • enterprise solutions
    • digital talent solutions
  • actualités
    actualités
    • tendances RH
    • talent blog
  • outils pour candidats
    outils pour candidats
    • trucs & astuces
    • branches / secteurs d'activité
  • carrière chez Randstad
    carrière chez Randstad
    • travailler chez Randstad
    • nos postes ouverts
  • a propos de Randstad
    a propos de Randstad
    • chronique
    • valeurs / mission
    • Partenaire
  • conditions d'utilisation
  • protection des données
  • disclaimer
  • soyons vigilants
  • sitemap
  • Signalement des failles de securite

Randstad (Suisse) SA est une société anonyme inscrite au Registre du Commerce de Zurich, Suisse.
Notre siège social est situé au: Leutschenbachstrasse 45, 8050 Zurich
UID numéro: CHE-105.866.266  

© Randstad 2024

Certaines images et textes sur notre site Web ont été générées à l'aide de l'IA.

Loading...
    Loading...Loading...
illustration d'un e-mail bien reçu

recevoir des emplois similaires par e-mail

tu souhaites recevoir par mail les offres d'emploi qui correspondent à tes préférences ? crée une alerte e-mail randstad et reçois-les quand tu le souhaites !

for job seekers.

créer un compte randstad

voici les avantages d’un compte randstad :

  • tu reçois des offres d'emploi personnalisées.
  • tu postules plus rapidement.
  • tu regroupes toutes tes candidatures en un seul endroit.
créer un compte
Ingénieur
  • Accueil
  • emplois
  • Ingénierie
  • Techniciens & Ingénieurs, Autre
  • Ingénieur
  • senior secretarial support specialist (m/f/d)

Senior Secretarial Support Specialist (m/f/d)

postuler
  • Zurich, Zurich
  • publiée aujourd'hui

offre d'emploi

cv

  • Zurich, Zurich
  • Temporaire
publié le 18. novembre 2025
  • référence
    24306
    K

    Koronidou Eleni

    étapes suivantes

    • voir les emplois similaires
    • créer une alerte e-mail
    • créer un compte
    • rechercher des offres d'emploi

    randstad professional

    randstad professional

    We bring diverse and pre qualified professional talent and businesses together to connect the right people with the right roles. By building specialized teams, we help individuals flourish in their careers and businesses succeed.

    offre d'emploi

    For one of our Clients in the Zurich area, we are looking for a highly organized, proactive, and independent Senior Secretarial Support Specialist (m/f/d) to provide comprehensive administrative support to individuals, small teams, or a specific department.


    ...

    This role is critical for ensuring smooth daily operations and requires a professional with a broad knowledge of operational procedures and excellent communication skills in both English and German.




    General Information:

    • Location: Zurich
    • Contract: Temporary
    • Start Date: ASAP
    • Duration: 7 months (maternity leave cover: the duration of this assignment is dependent on the maternity leave of the current job holder and will be confirmed based on those parameters)
    • Working Hours: 100%
    • Type of working: 80% on-site presence and 20% home office flexibility




    Responsibilities:
     

    • Document Management: Extensive document editing, proofing, formatting, and production (paper and electronic)

    • Administrative Support: Data entry, as well as paper and electronic document filing and archiving

    • Scheduling & Coordination: Efficiently manage scheduling and coordination of meetings, complex diaries, and travel arrangements

    • Communication: Act as a professional point of contact, receiving and relaying telephone messages from internal and external sources

    • Process Oversight: May supervise specific secretarial/office support processes or small teams within General Secretarial/Office Support, Legal Function Secretarial/Administrative Support, or Executive Secretarial Support areas

    • Team Support & Training: Provide assistance and training to junior staff members


     

    Skills and Qualifications:
     

    • Broad knowledge of operational procedures and administrative tools, typically obtained through extensive work experience or vocational/technical education is required

    • Language Proficiency: Must be highly proficient in both English and German (spoken and written)

    • Independence: Proven ability to work independently under own initiative with limited supervision for routine situations

    • Problem-Solving: Capable of analyzing and resolving non-routine problems effectively

    • Character: A candidate with a strong, positive character - demonstrating drive, a friendly demeanor, and a proactive initiative-taking attitude - will be considered, even if they possess less formal experience

    montrer plus

    For one of our Clients in the Zurich area, we are looking for a highly organized, proactive, and independent Senior Secretarial Support Specialist (m/f/d) to provide comprehensive administrative support to individuals, small teams, or a specific department.



    This role is critical for ensuring smooth daily operations and requires a professional with a broad knowledge of operational procedures and excellent communication skills in both English and German.




    General Information:

    • Location: Zurich
    • Contract: Temporary
    • Start Date: ASAP
    • Duration: 7 months (maternity leave cover: the duration of this assignment is dependent on the maternity leave of the current job holder and will be confirmed based on those parameters)
    • Working Hours: 100%
    • Type of working: 80% on-site presence and 20% home office flexibility




    Responsibilities: ...

     

    • Document Management: Extensive document editing, proofing, formatting, and production (paper and electronic)

    • Administrative Support: Data entry, as well as paper and electronic document filing and archiving

    • Scheduling & Coordination: Efficiently manage scheduling and coordination of meetings, complex diaries, and travel arrangements

    • Communication: Act as a professional point of contact, receiving and relaying telephone messages from internal and external sources

    • Process Oversight: May supervise specific secretarial/office support processes or small teams within General Secretarial/Office Support, Legal Function Secretarial/Administrative Support, or Executive Secretarial Support areas

    • Team Support & Training: Provide assistance and training to junior staff members


     

    Skills and Qualifications:
     

    • Broad knowledge of operational procedures and administrative tools, typically obtained through extensive work experience or vocational/technical education is required

    • Language Proficiency: Must be highly proficient in both English and German (spoken and written)

    • Independence: Proven ability to work independently under own initiative with limited supervision for routine situations

    • Problem-Solving: Capable of analyzing and resolving non-routine problems effectively

    • Character: A candidate with a strong, positive character - demonstrating drive, a friendly demeanor, and a proactive initiative-taking attitude - will be considered, even if they possess less formal experience

    montrer plus

      offres d'emploi similaires

      voir toutes les offres d'emploi
      • Quality & OpEx Engineer 80 – 100% (f/m/d)

        • Zurich, Zurich
        • Placement fixe
        For our client, an international company based in Klingnau, Aargau, we are looking for a dedicated Quality & OpEx Engineer 80 – 100% (f/m/d). General Information: Location: Klingnau, AargauStart Date: ASAPDuration: permanentWorking Hours: 80- 100%  Your Responsibilities: Oversee product and service quality, including decisions on non-conforming materialsManage customer complaints from acknowledgment to resolution and reportingEnsure compliance with
        15. octobre 2025
        For our client, an international company based in Klingnau, Aargau, we are looking for a dedicated Quality & OpEx Engineer 80 – 100% (f/m/d). General Information: Location: Klingnau, AargauStart Date: ASAPDuration: permanentWorking Hours: 80- 100%  Your Responsibilities: Oversee product and service quality, including decisions on non-conforming materialsManage customer complaints from acknowledgment to resolution and reportingEnsure compliance with
        voir l'offre d'emploi
      • Technicien Électrique

        • Zurich, Zurich
        • Placement fixe
        Technicien Électrique – R&D Dans le cadre d’un recrutement pour l’un de nos clients, acteur mondial de référence dans le domaine des semi-conducteurs de puissance, nous recherchons un Technicien Électrique pour intégrer son équipe R&D.Reconnues pour leur qualité et leur fiabilité dans des applications telles que la transmission et distribution d’énergie, la mobilité et les énergies renouvelables. Notre client développe et fabrique l’une des gammes les
        8. juillet 2025
        Technicien Électrique – R&D Dans le cadre d’un recrutement pour l’un de nos clients, acteur mondial de référence dans le domaine des semi-conducteurs de puissance, nous recherchons un Technicien Électrique pour intégrer son équipe R&D.Reconnues pour leur qualité et leur fiabilité dans des applications telles que la transmission et distribution d’énergie, la mobilité et les énergies renouvelables. Notre client développe et fabrique l’une des gammes les
        voir l'offre d'emploi
      • SYSTEMS ENGINEER ACTIVE DIRECTORY & IDENTITY (m/w/d)

        • Glattpark, Zurich
        • Placement fixe
        Bist Du bereit für eine neue Herausforderung?Ein Unternehmen, das individuelle Software- und Dienstleistungslösungen für die Gesundheitsbranche anbietet, sucht einen "Systems Engineer Active Directory und Identity". Es handelt sich um eine unbefristete Stelle. Der Standort kann Zürich oder Bern sein. Sie können wählen, und es gibt auch die Möglichkeit für Homeoffice.Systems Engineer Active Directory and Identity Deine RollePlanung und Umsetzung von
        29. octobre 2024
        Bist Du bereit für eine neue Herausforderung?Ein Unternehmen, das individuelle Software- und Dienstleistungslösungen für die Gesundheitsbranche anbietet, sucht einen "Systems Engineer Active Directory und Identity". Es handelt sich um eine unbefristete Stelle. Der Standort kann Zürich oder Bern sein. Sie können wählen, und es gibt auch die Möglichkeit für Homeoffice.Systems Engineer Active Directory and Identity Deine RollePlanung und Umsetzung von
        voir l'offre d'emploi

      consulter les catégories associées

      • offres d'emploi en Ingénieur
      • offres d'emploi en Techniciens & Ingénieurs, Autre
      • offres d'emploi en Ingénierie